Rustur 2017

15.-17. september

Traditionen tro inviteres alle nye bachelorstuderende på Campus Kolding til årets rustur.
Rusturen er kendt for at skabe utrolige bånd mellem studerende.
Gå derfor ikke glip af denne enestående tur, som med sikkerhed vil give dig og dine medstuderende minder for livet.

Vi arrangerer en række sjove og udfordrende holdaktiviteter, konkurrencer og festlige begivenheder
– som giver dig de bedste forudsætninger for at lære dine nye studiekammerater bedre at kende.

På rusturen er det sociale i fokus, og vi i de Studerendes Råd Kolding og alle de fantastiske vejledere
glæder os rigtig meget til at byde jer velkommen til en super sjov rustur inden studiet for alvor tager fart!

Hvad?

Social, aktiv, studiefaglig og festlig rustur.

Vi har i år arrangeret et helt specielt program for jer, som består af en række sjove teambuilding aktiviteter, holdaktiviteter og konkurrencer, festligheder og musikalske indslag. I løbet af weekenden vil der ved forskellige lejligheder blive uddelt gratis drikkevarer, samt rig mulighed for at købe drikkevarer til studievenlige priser.

Hvornår?

Dato: 15.-17. September

Afgang: Vi sørger for bustransport til og fra opholdsstedet. Vores fantastiske vejledere står klar til at samle jer alle på Campus Koldings parkeringsplads med afgang fredag den 15. september kl. 13.45.

Hjemkomst: Der er afgang mod Campus Kolding igen søndag den 17. september kl. 10.00.

Hvor?

Sted: Medius Holsted

Medius Holsted er et inden- og udendørs idrætsanlæg, som tilbyder både bad- og toiletfaciliteter samt gode rammer for festlige og sociale aktiviteter. Desuden sørger Medius Holsted for lækker forplejning under hele turen.

Tilmelding

Tilmelding skal ske senest mandag den 11. september 2017.

Ved tilmelding bedes du oplyse navn samt din studieretning – HUSK at anføre dette korrekt, så du bliver placeret på det rigtige hold. Du bedes efter tilmelding oplyse om eventuelle forhold, som vi skal være opmærksomme på via emailen nedenfor (allergier, madvaner eller lignende).

Pris: 450,- inkl. moms + gebyr 15,-

Prisen indeholder logi og fuld forplejning i perioden. Derudover vil der ved enkelte lejligheder blive uddelt gratis drikkevarer. Alle aktiviteter er ligeledes inkluderet.

Har du nogle spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte Linette på linette_dk@hotmail.com

 

Tilmeld dig allerede nu!

Det skal du tage med

  • 
En hvid T-shirt der kan skrives på (Meget vigtigt)
  • 
Sovepose & luftmadras eller liggeunderlag
  • Nattøj/skiundertøj til at sove i – salen kan blive kold!
  • 
Toiletgrej & håndklæde
  • 
Skiftetøj (sportstøj, badetøj, festligt)
  • 
Inden- og udendørssko
  • 
Godt humør

Det skal du lade blive hjemme

  • 
Din splinternye Macbook Pro
  • Egne alkoholiske drikke, hård spiritus eller anden form for rusmiddel – bortvisningsgrund
  • Vi har en nultolerance overfor ovenstående midler og agressiv opførsel.

Har du særlige behov?

 

Ved tilmelding bedes du oplyse om forhold, som vi bør tage højde for: Medicinske, allergi og/eller mad forhold mht. spisning og andre relevante forhold.

 

Henvend dig til laove12@student.sdu.dk

Priser

Fadøl/RTD-kort (6 klip): 100 kr.

RTD: 20 kr.

Fadøl: 20 kr.

Sodavand/vand: 10 kr.


Alkoholindtag er ikke nogen forudsætning for deltagelse på introturen!

Du kan følge med på Café Ubådens Facebookside for opdateringer!

Vi glæder os til en fantastisk sjov weekend med dig!