Events

EVENTS

Forår 2019

En masse triste og grå uger har vi gået rundt med et hul i hjertet – og en tørst, som bare ikke kunne slukkes andre steder. I de uger har beer pong boldene stået urørt, og stolene været tomme. MEN NU ER DER LYS FOR ENDEN AF TUNNELEN!!!!

Cafe Ubåden åbner endelig døren igen nu på fredag! Allerede fra klokken 12.00 kan du komme ned og nyde det gode selskab over en dejlig kold øl.

Hvad end du har lyst til at spille beer pong, bordfodbold, brætspil, eller blot sidde og snakke, så er Ubåden stedet for dig. Så tag dine studiekammerater med under armen og giv den gas til årets første åbningsdag!

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Det er fredag. Det kan kun betyde ÉN ting: Café Ubaaden!

Denne gang opfordrer vi dog alle til først møde op til SDU Cup og støtte alle holdene. Bagefter mødes vi i Ubaden og fejre de kampe.

Kom ned og få en fredagsøl eller to, når vi igen lukker dørene op for alle jer dejlige mennesker. Der vil som altid være rig mulighed for at spille beer pong, brætspil, terninger, kort, eller hvad end hjertet begærer.

Ønsker du at tage en vagt og hjælpe til? Så se her om der er flere ledige vagter og kontakt os, hvis du ønsker at hjælpe.
ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en dejlig dag og aften i Ubaadens lokaler! 😀

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Denne fredag kommer CA forbi og afholder limbotunering.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler 😀

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Denne fredag har vi flere ting planlagt til jer.
Først har vi musik quizzen Listen Up! med værterne Nicklas Egebæk Hansen og Mogens Knudsen! Der vil være fede præmier på højkant til både vindere, samt andre heldige deltagere ?Tilmelding sker på dagen i hold af mellem 2-5 deltagere, så husk at komme ned i god tid.

Om aftenen går det så løs, når årets første beer pong turnering løber af stablen! 16 hold vil dyste om at kvalificere sig til semester-finalen den 3. maj :O
For at deltage skal I blot skrive en kommentar her i begivenheden, hvori I oplyser jeres holdnavn og hvem I er.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler 😀

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Kom ned og hyg med vennerne, når Ubaaden endnu engang slår dørene op for en hyggelig aften.

Denne gang stiller vi en DJ pult til rådighed, og så I har muligheden for at bestemme 100% for musikken og dermed skabe jeres drømme fest! Tilmelding sker hos os, og alt efter hvor mange der tilmelder sig, så får I 30-45 minuts of fame!

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Det er St. Patricks Day, og det fejrer vi i Ubaaden. Kom ned i dit grønneste tøj, og vis os hvordan du fester.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler 😀

Nærmere beskrivelse følger!

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Denne fredag har vi flere ting planlagt til jer.
Først har vi musik quizzen Listen Up! med værterne Nicklas Egebæk Hansen og Mogens Knudsen! Der vil være fede præmier på højkant til både vindere, samt andre heldige deltagere ?Tilmelding sker på dagen i hold af mellem 2-5 deltagere, så husk at komme ned i god tid.

Om aftenen går det så løs, når årets første beer pong turnering løber af stablen! 16 hold vil dyste om at kvalificere sig til semester-finalen den 3. maj :O
For at deltage skal I blot skrive en kommentar her i begivenheden, hvori I oplyser jeres holdnavn og hvem I er.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

Nærmere beskrivelse følger!

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Der er 80’er fest tema nede i båden ? Så vi spiller kun 80’er musik og pynter op og opfordrer folk til at komme i 80’er tøj ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler 😀

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Denne fredag har vi flere ting planlagt til jer.
Først har vi musik quizzen Listen Up! med værterne Nicklas Egebæk Hansen og Mogens Knudsen! Der vil være fede præmier på højkant til både vindere, samt andre heldige deltagere ?Tilmelding sker på dagen i hold af mellem 2-5 deltagere, så husk at komme ned i god tid.

Om aftenen går det så løs, når årets første beer pong turnering løber af stablen! 16 hold vil dyste om at kvalificere sig til semester-finalen den 3. maj :O
For at deltage skal I blot skrive en kommentar her i begivenheden, hvori I oplyser jeres holdnavn og hvem I er.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

Nærmere beskrivelse følger!

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

Ohøj til alle jer fantastiske passagerer ombord på Café Ubaaden!

Denne fredag har vi flere ting planlagt til jer.
Først har vi musik quizzen Listen Up! med værterne Nicklas Egebæk Hansen og Mogens Knudsen!  Der vil være fede præmier på højkant til både vindere, samt andre heldige deltagere ? Tilmelding sker på dagen i hold af mellem 2-5 deltagere, så husk at komme ned i god tid.

Om aftenen afholdes finalen i vores beer pong turnering.

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en helt igennem fantastisk dag og aften i Ubaadens lokaler ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

HUSK at der er happy hour fra 14-15, samt 20-21. Her kan du to øl for blot 10 kroner!!! Det fås ikke billigere!

Ønsker du at hjælpe til i baren? Så tjek her om der er flere ledige vagter: ubaaden.dk/vagtplan

Vi glæder os til at se jer alle sammen til en fantastisk dag i vores lokaler ?

Er der noget sjovere end at se dem man holder af blive ramt i hovedet af en skumgummibold? Jo, det skulle da lige være at se dem blive ramt, alt imens de også er klædt ud. Derfor starter en ny stor dodge ball turnering den 16. maj!

Saml et hold med dine medstuderende og dyst om den ultimative hæder blandt alle videregående uddannelser i Kolding.

Der skal både klædes ud, laves tema og gode slagsange. Så kom med det bedste og mest kreative I overhovedet kan!

Det bliver en kæmpe fest for alle institutioner. Studieby Kolding inviterer sammen med SDU studerende fra IBA, Designskolen og UC Syd til et brag af en turnering! Der bliver knald på, når der både kommer konferencier, DJ’s, musikere, madboder, mm.

Du kan snart tilmelde dig turneringen med dit hold, bestående af 5-7 studerende eller alumner.

Du kan tilmelde dig her: http://www.ubaaden.dk/slotskampen/

SAMARBEJDE MED KONGEKAMPEN
Vi har indgået et officielt samarbejde med ophavsmændene fra Esbjerg, som står bag den succesfulde Dodge Ball turnering Kongekampen. De officielle dommere fra Kongekampen i Esbjerg deltager i Slotskampen. Udover at kaste glans over Slotskampen sørger dommerne for at de internationale regler for dodge ball bliver overholdt til punkt og prikke.

TEMA OG UDKLÆDNING
Fest og farver. Det er menuen for dagen. Vi håber I vil være med til at skabe nogle fede rammer gennem jeres udklædninger og sjove temaer!
Men det skal naturligvis ikke kun være for vores skyld i klæder jer ud. Der vil også være fede præmier til de bedst klædte hold, samt dem med det mest gennemførte tema. Derudover kan man beklæde sig til en fordel i løbet af kampene, da det hold med den bedste udklædning og tema vil blive belønnet med en ekstra spiller på banen fra kampstart!

DE OFFICIELLE KONGEKAMP REGLER
Et hold består af 5 spillere + max 2 udskiftere.
To hold spiller mod hinanden af gangen.
På banen er der 5 mod 5
Der er tre bolde i spil af gangen som ligger på midten af banen fra
starten.
Kampen startes ved at spillerne står på hver sin baglinje. Når dommeren fløjter starter kampen. Man skal ned og røre sin egen baglinje før man må skyde modspillere.
Bliver man ramt af bolden skal man forlade banen omgående.
Griber man en bold der bliver kastet fra modstanderen ryger modstanderen ud. Derudover får det gribende hold en spiller tilbage på banen.
Der må gerne parreres med bolden.
Tidsudtræk er strengt forbudt. Det er dommerens skøn, hvornår dette finder sted. Dommeren kan udvise en spiller i disse tilfælde.
En kamp varer max 5 min. eller indtil et hold ikke har flere spillere tilbage på banen.

Hvis begge hold stadig har spillere tilbage på banen efter 5 min., vil det hold med flest spillere på banen vinde. Hvis begge hold er lige mange på banen ender kampen uafgjort.

I tilfælde af uafgjort i kvartfinaler, semifinale eller finale spilles der videre indtil et hold er i overtal.

Det er kun tilladt for en spiller at optræde på et hold i løbet af turneringen.

Alle spillere skal være registreret på forhånd og det er derfor ikke tilladt at lave udskiftninger i løbet af dagen. I særlige tilfælde kan arrangørerne fravige fra denne regel.

ENGLISH:

SLOTSKAMPEN – THIS YEAR WILL BE WILD!

2019 will be the year, where the first edition of Slotskampen will be held. SDU Kolding’s outdoor area will be the course for the tournament, where all of Kolding’s students will meet in an extraordinary dodgeball tournament.

Slotskampen is a collaboration between Studieby Kolding, SDU Kolding, UC Syd, Designskolen and IBA. It is all about getting as many teams from every school, so in the end, it will be possible to win The Golden Slots trophy.

Sign up: http://www.ubaaden.dk/slotskampen/

Nærmere beskrivelse følger!

LADIES AND GENTLEMEN PÅ SDU CAMPUS KOLDING, FREDAG D. 24. MAJ 2019 BYDER CAFÉ UBÅDEN OG FUK JER OP TIL DANS TIL ÅRETS GALLAFEST!

Til maj er det endelig tid til at rulle den røde løber ud til årets gallafest. Find poletterne frem og hop i jeres stiveste puds til en festlig og glamourøs aften i vaskeægte old-fashioned casinostemning.

TIL KOMMENDE BA-DIMITTENDER (+ DIMITTENDER PÅ MERIT)
Alle tilsendes et godt og gammeldags brev, hvor vi indbyder jer til 3-retters gallamiddag. Herligheden vil starte kl. 18.00 og er KUN for tilmeldte BA-dimittender plus eventuel ledsager.

Tilmeldingsfrist for bachelordimittender er d. 22. APRIL – nærmere information fremgår i invitationen.

TIL ALLE STUDERENDE
Ingen fest uden gæst. Traditionen tro byder vi resten af universitet til dans, når vi åbner dørene op kl. 21.00 for alle med fremvisning af gyldigt studiekort. I kan fejre årets dimitterende bachelorer til kl. 02.00.

Deltag, del og inviter – Vi glæder os til at se jer!
/ Café Ubåden og FUK

————————–
ENGLISH:

LADIES AND GENTLEMEN AT SDU CAMPUS KOLDING, ON FRIDAY 24th OF MAY 2019 CAFÉ UBÅDEN AND FUK (the party committee) INVITES YOU DANCE AT THE GALA OF THE YEAR!

In May it’s finally time to role out the red carpet for this years gala. Find your chips and get dressed to the nines for a festive and glamorous night with an old-fashioned casinovibe.

TO FUTURE BA-GRADUATES
All of you are has been send a good old-fashion letter, with an invite for a three course galadinner. The glory will begin at 18.00 and is for registred BA-graduates and a potential plus one ONLY.

The registration deadline for BA-graduates is the 22nd of APRIL – further information about how to register the event will appear on the invitation.

FOR ALL STUDENTS
No party without you. True to tradition we invite the rest of the university to dance, when the doors open at 21.00 for everyone with a valid student ID. You can celebrate this years graduates till 02.00.